Simon Attila ügyvezető és Halász Gyula kreatívigazgató a Brand Bar újabb munkái kapcsán beszélt a dinamikus arculatról.
A márkaépítés kihívásai a 21. században
Nemzetközi piacelemzés, valamint egy átfogó reprezentatív fogyasztói kutatás alapozta meg azt a több mint egyéves munkát, aminek eredményeként a Liszt Ferenc Kamarazenekar megújította teljes arculatát. A Brand Bar által készített, zenevezérelt dinamikus logórendszer eredeti módon képes vizualizálni a zenét, s mint ilyen egyedülálló a világon.
Látod a zenét?
Nemzetközi piacelemzés, valamint egy átfogó reprezentatív fogyasztói kutatás alapozta meg azt a több mint egyéves munkát, aminek eredményeként a Liszt Ferenc Kamarazenekar megújította teljes arculatát. A Brand Bar által készített, zenevezérelt dinamikus logórendszer eredeti módon képes vizualizálni a zenét, s mint ilyen egyedülálló a világon.
Egyéniség és összetartozás: a dinamikus arculatokról
Az nem kérdés, hogy szeretem a dinamikus arculatokat, hisz én talán már akkor is szerettem őket, amikor még nem is ismertük ezt a fogalmat: tudtomon kívül már akkor dinamikus arculatot terveztem a Magyar Fejlesztési Banknak és vidéki leányintézményeinek. De mit is jelent pontosan ez a sokat hallott szókapcsolat, és milyen intézményeknek kínálhat optimális megoldást egy dinamikus arculat?
Van-e jövőjük a dinamikus arculatoknak?
Amióta csak megszületett a dinamikus arculat fogalma, kérdés, hogy ez egy puszta divat vagy igazi, hosszútávú trend? Mivel ez húsz éve volt, és azóta is beszélünk róluk, mostanra biztosan trendnek nevezhetjük ezt a logótervezési irányt.
Városi tipográfiák új élete – Interjú Simon Attila „Napszámossal”
Simon Attila, a Brand Bar ügyvezető igazgatója szabadidejében is a vizuális részletek megszállottja: városi tipográfiákat, különleges utcai számfeliratokat fényképez. Izgalmas hobbijáról a Márkamonitor magazin készített vele interjút, melyet most bővített változatban honlapunkon is elérhetővé teszünk.
Borból lett művészet - A Vylyan tavaszi kampányban a márka és az irodalom kéz a kézben jár
Az első bora palackozásának 25 éves jubileumát ünnepli a Vylyan azzal, hogy kortárs írók bevonásával megújult köntösbe öltözteti prémium borait. A címkefrissítést teljes, 360 fokos kampánnyal támogatták meg. Az ötlet születéséről és megvalósításának folyamatáról Mezősi Ritát, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet marketingvezetőjét kérdeztük.
A 20. századi művészet történetének huszonkét vastörvénye
A marketing és a reklám világát gyakran éri az a vád, hogy valójában semmi eredetit nem talált ki, amit alkotott, azt a képzőművészettől lopta. Minden újításának, fogásának van művészettörténeti előképe. Cikkem azt igyekszik bizonyítani, hogy ezek a vádak maradéktalanul igazak.
Sakkszex és más semmi
Mennyit fantáziál az ember naponta a… sakkról? Ha látta már a 2018-as sakkvilágbajnokság arculatát, mindenképp többet. A játékosokat arcpirító pózban összeforrasztó key visual már egy évvel a nagy játszma előtt heves érzéseket korbácsolt sakkmesterekben és laikusokban egyaránt. A sakk VS. Kámaszútra vitában csak a megrendelő emlékszik Capablanca híres mondására: minden lépés egy terv eleme.
Patyomkin-falvak helyett territorial branding
Ha Oroszország márka lenne, Vlagyimir Vlagyimirovics jó kabalafigura lenne? A 19. század óta identitását kereső Oroszország az ősszel kihirdette új turisztikai arculatát. A rendhagyó pályázaton ingyen készült logó előtörténete önmagában vadregényes utazás az orosz pszichében.